W 2025 roku mieszkańcy Opoczna mogą spodziewać się doręczania decyzji podatkowych oraz zawiadomień związanych z różnymi opłatami. Urząd Miejski w Opocznie organizuje ten proces od 1 do 28 lutego. Zawiadomienia dotyczą m.in. podatku od nieruchomości oraz zmiany wysokości stawki za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
Roznoszenie korespondencji prowadzone będzie przez pracowników Urzędu Miejskiego, którzy będą obecni w terenie od poniedziałku do piątku w godzinach 11:00-20:00 oraz w soboty od 09:00 do 16:00. Osoby dostarczające decyzje będą miały na sobie imienne identyfikatory, co ma zagwarantować mieszkańcom bezpieczeństwo oraz ułatwić identyfikację doręczyciela. Należy podkreślić, że dostarczenie korespondencji jest bezpłatne, a pracownicy Urzędu nie będą pobierać żadnych opłat.
W sytuacji, gdy doręczyciel nie zastanie nikogo pod wskazanym adresem, ma on obowiązek wrócić w innym terminie lub zostawić informację z prośbą o kontakt telefoniczny. Po zakończeniu terminu doręczeń, wszelkie decyzje, które nie zostały odebrane, zostaną wysłane drogą pocztową przez Poczta Polską. Warto również pamiętać, że podatnicy, którzy złożyli wniosek o elektroniczne doręczenie korespondencji, otrzymają swoje decyzje zgodnie z preferencjami wskazanymi w odpowiedniej dokumentacji.
Dla uzyskania dodatkowych informacji można skontaktować się z Urzędem pod wskazanymi numerami telefonów, co ułatwi mieszkańcom załatwianie spraw związanych z podatkami oraz ochroną środowiska. Ważne jest, aby ci, którzy odbiorą decyzje lub zawiadomienia, złożyli czytelny podpis oraz datę w miejscu wskazanym przez doręczyciela, co będzie potwierdzeniem odbioru.
Źródło: Urząd Miasta Opoczno
Oceń: Doręczanie decyzji podatkowych oraz zawiadomień w Opocznie w 2025 roku
Zobacz Także